Suger på att blogga..

Ja det gör jag då helt klart! Men, för 17hundraelfte gången så säger jag: I´ll be back ;) Haha tror ni på det? Det gör jag iaf, till en viss del! På fredag får jag min nya lägenhet i Bollan. Det ska bli sjukt spännande! Så då ska ni få se bilder o grejer. Har precis haft ett grupparbetesseminarium. (take that for a word) . Det var helt okej, diskussioner kring en islamsk friskola. Muy interesanto!



Ska ner på stan med mor en sväng senare. Ska även försöka få med henne på röda korset, kanske hitta något helt okej köksbord att måla om. Svart eller vitt?

Adios!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart flyttar du, kära vän? :)

Postat av: anne

jag gillar vitt. marcus svart. hemma hos oss är de svart o vitt ;) saknar diiiiiig!!!

2009-10-04 @ 11:03:12
URL: http://jornelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback