Uuuh, olycklig!

Ja idag är jag olycklig och sentimental. Jag saknar min andra hälft så sjuukt mycket! Varför har tönten fått för sig att han ska bo i Stockholm? 30 mil ifrån mig! O inte nog med Stockholm så ska han studera i slöddertälje! Ojoj vad Bollnäs har mer att erbjuda än slöddertälje! Vem skulle inte hålla med mig om att KTH aint got shit on högskoleenheten i Bollnäs! KOM HIT ÄLSK!

Och ni som är sådär överkära i varandra, promenerar hand i hand, pussar varandra. Bara för att göra det klart: HÅLL ER LÅNGT BORTA FRÅN MIG! För jag vill också få pussas, ha någon som värmer sängen åt mig på nätterna och som finns där hela tiden!






I don't wanna face this world alone
Without you by my side
You're the only one that makes it feel like home
And I need you in my life
When you're not around I'm feeling
Like a piece of me is missing
When it feels like the day is closing in
Somehow I find the faith to make it through



Westlife är det bästa gud har skapat! Bara så ni vet! Adjö!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin bild på er Johanna! Måste vara jobbigt att vara så långt i från varandra :(

Postat av: Elin

Ja, jag är en aning avis ;) Det var ett tag sen jag var där nu, fyller ju år snart och Johan har varit här en del. Men ska nog åka dit en sväng snart tror jag. Vi ska iaf försöka skaffa oss en studentlägenhet där till våren, så då blir det uppsala på heltid. Btw, förstår ditt "Och ni som är sådär överkära i varandra, promenerar hand i hand, pussar varandra. Bara för att göra det klart: HÅLL ER LÅNGT BORTA FRÅN MIG!" Par som bor nära varandra ska vara jävligt glada!!!

2009-10-15 @ 12:04:54
URL: http://elincaash.blogg.se/
Postat av: peja

jotack det är bara bra med mig, det får man ju skatta sig lycklig för! längesen man såg dig, hoppas det är bra med dej (om man bortser från din saknad :P)

2009-10-15 @ 23:31:55
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback