Student!

Jaa, nu är jag student på Uppsala Universitet, känns sjukt bra! Första dagen igår gick som en dans och var riktigt roligt. Får se men det blir nog pubrunda nästa torsdag med tjejerna jag träffade. Ja ni läste rätt, jag hittade två kompisar ;)

Har suttit och läst "läxor" hela dagen och det är inte lite köttigt. Hua!

Har bestämt med Elin att vi ska börja träna också! Ska bli riktigt skönt. Har solarium på stället också så jag ska bli brun också! Låter kanoners!

Nu ska jag lägga mig och läsa min skönlitteratur, eller?

Ett köttigt kompendium på 26 sidor och en bok på 226 sidor som ska läsas på två dagar :) Me like?
Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder på hur jag bor :)

Natti!


Kommentarer
Postat av: Laila

Snyggt där =)

Postat av: Angelica

Ja, vad roligt! Är det någon fristående kurs bara?

2009-09-03 @ 11:06:42
URL: http://jelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback