Diet

Ja, just nu befinner jag mig på diet. (absolut inte för att gå ner i vikt) utan snarare för att försöka få min mage så normal som den kan bli =/ Den här dieten består av ris, kyckling, vit fisk, skalade äpplen, quinoa, riskakor, morötter, avokado, bär, olika frukt och kanske lite mer. Hur som helst så är det vidrigt! Jag fick trycka i mig lunchen idag då jag höll på att spy av fisken och riset. (har aldrig tyckt om vare sig ris eller fisk) Men jag hoppas att magen börjar bli bättre snart så jag kan lägga till lite saker o se hur det går ;D Ja, så roligt har jag det för tillfället. Känns inte som att jag gör något annat än att äter! 5 gånger om dagen.. Och dricker så in i helskotta med vatten så jag kissar typ 17 gånger om dagen!

Mammas Tomas har åkt till Göteborg idag så därför tänker jag spendera slutet på veckan och helgen hemma hos henne :) Hemskt mysigt, men några goda middagar lär det ju inte bli som det ser ut :)

Det var allt för idag, nu ska jag ta tag i mitt berg av disk.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback