hurtigjohanna.blogg.se?

Funderar på att byta bloggnamn, vad tros om det? Jag är nämligen hurtighet personifierad för er som har missat det! Nej nu gick jag nog till överdrift, men tanken är att jag i höst efter flytt till Uppsala ska spendera all min lediga tid på gymet!? Jag har tjuvstartat dom senaste dagarna och speciellt idag då jag kånkat runt på säng, 2-sitssoffa och 3-sitssoffa! ( Med lite hjälp från Tomas och Anna.. men bara lite hjälp! ) Att åka hiss har jag också kommit fram till är en lyx som borde tas bort! Tänk vad hurtiga vi skulle vara om inte hissar fanns, skulle då övervikt förekomma? Nu tänker ni, (eller inte alls) på alla amerikaner som jobbar på 27e våningen. Men, med 27 donuts om dagen så krävs det trappor i 27 våningar! (För alla amerikaner äter 27 donuts om dagen, mmhmm!) Hur som helst så beror ju inte mitt avståndstagande från hissar på att jag är en hurtig människa, nej nej, det beror på att jag är livrädd!  Jag håller alltid andan hela vägen upp! (Förstå då 27 våningar, jag skulle bli mästare på att hålla andan.) Nu blev det ett vandrande inlägg detta men det blir alltid roligare så!



I´m not confused, I´m just well mixed (Jag har det i generna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback