It´s a new day


Har jobbat i snart 5 veckor, tre dagar kvar och det känns som att tiden går långsammare än någonsin när man börjar få vittring på att det snart är slut! Jag har trivts jättebra på jobbet men ska inte ljuga om att det känns enormt skönt att få "sommar". Jag är lite smålat ;) Har hunnit med en hel del men orkar inte dra det för er då det är ganska ointressant. Idag blir det inget långt inlägg men jag dedikerar detta till Anna W, min trogna läsare! Även Josefin,.. hoppas jag? 


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Även jag är en trogen bloggläsare ;).

Postat av: Anna

YEAH! ÄNTLIGEN :D Kanske dags för mig att ta tag i min blogg också?

2010-08-07 @ 21:42:48
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback