Synonym till klantig?

Jag har gjort det igen, då och då lyckas även jag med mitt annars intelligenta huvud att fucka up. Igår satt jag nämligen och pillade på mobilen (pill är min favoritsyssla). Så jag tänkte att jag skulle prova på att mobilblogga. Jag valde en hemskt tjusig bild i mina filer och tryckte sen på "blogga om det", webbläsaren öppnade sig och jag fortsatte att trycka okej och tänkte att någon gång borde det komma upp att jag ska logga in på min blogg eller så..... Blogginlägget har publicerats.... Hmm var då egentligen? Såg på mobilskärmen att bilden hade lagts på någon konstig blogg som hette my mobile blog. Sket i det vid den tidpunkten då jag inte hade ork att pilla med det. (Hade helt enkelt pillat klart för dagen! :) Gjorde om proceduren idag i ett försök att få någon webadress till denna mycket mystiska blogg som jag har skapat. Hittade den och nu har jag bloggen. Men har ingen aning om hur jag loggar in eller får bort den från internet. Någon slightly more begåvad människa som kan hjälpa mig?

Sen fick jag den enormt tjusiga adressen : hitoil378.blogspot.com.. Behold the masterpiece!

Kommentarer
Postat av: Klatuu

För att mobilblogga på blogg.se går du in under inställningar på ditt konto anger ditt mobilnummer.

Seda skickar du helt enkelt ett MMS till 073-012 11 63 och vips så ligger bilden uppe på din blogg.

Postat av: Anonym

För det var frågan?

2010-08-10 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback