freeedag!

Har precis stoppat i mig lite frukost, glömde ställa alarmet igår, så jag ramlade ur sängen vid halv 11 typ. Jaja får väl se det som en tidig start på helgen ;D Mannen min befinner sig på hemlig ort idag, får väl veta mer längre fram ;) ! Ojojoj vad jag håller tummarna för honom! Jag sitter här i Stockholm och ska spendera helgen själv, men det är mysigt tycker jag! Vin i kylen, lantchips, stort bubbelbadkar och så ska det låta på tvn, kan en helg bli mycket bättre än så? ;)

David är ledig hela vecka 14 vilket är allt annat än vanligt så helst skulle ju jag vilja fly landet. Men vem har råd med det? Ska iaf kika vad det kostar o så! Får hoppas att han inte läser för då får jag veta att jag lever! Han är inte så sugen på att jag gör av med mina pengar och förmodligen kommer inte jag ha samvete att lägga mina små kulor på en utlandsresa !

Bjuder på en gryyym låt som går om och om igen här hemma!


Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Grymt bra låt, blir alltid så glad av den! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback