Idag drömmer jag om storstäder...

Den 26e maj (aka min födelsedag) åker pappa och brorsan till New York. Jag kommer också få åka till valfritt resmål innan jag fyller 25 (våra sas-biljetter med pappa gäller bara tills vi är 25) så inte är jag avundsjuk? Jo, men bara pyttelite! Har kollat på 1a och 2a säsongen av lipstick jungle och gud vad underbart dom verkar ha det! Och SATC ska vi inte prata om! Jo, jag är fullt medveten om att dessa är påhittade serier. London förra våren var det bästa jag någonsin har gjort, föll för staden första dagen! New York har jag aldrig varit i men Chicago var fantastiskt det med. Frågan är bara, försvinner charmen när man väl bor i dessa städer? Jag drömmer om att strosa ner för någon stor gata med en take-away kaffe med någon svindyr väska hängandes över axeln och en sjukt snygg klänning. Men, det finns en hake, jag är inget stort fan av hissar tyvärr och hur löser jag det när man ska upp på typ 70e våningen? Kommer jag ha vader lika stora som amerikanska fotbollar? Det gäller att skapa i-landsproblem för sig själv. Eller är det Ir-landsproblem eller möjligen In-landsproblem? Looooosers!

Så nu har jag skrivit om storstäder och även hunnit dissa folk som inte vet vad dom pratar om! Min dag är gjord! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!



Ville bara kika in och tala om vilken tjusig blogg du hade här^^!

Hoppas att allt är bra med dig.



//Ida...

Postat av: E M M A

sv: ja de låter som en bra ide ;) skulle jag också göra om jag inte var så lat ^^



hur mår du idag då?

2010-05-19 @ 07:11:53
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Idag har jag dagens fråga som handlar om orakade eller rakade killar. Kika gärna in och säg vad dy föredrar bäst?



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-19 @ 12:46:39
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback