Varför jag aldrig kommer att bli en toppbloggare...

Det är helt enkelt därför att:

 

1. Jag ser inte ner på unga mammor, jag har inte egna inbyggda krockkuddar och heller inte en död bäver på huvudet "för volym" (som jag förresten bara ÄLSKAR)!

 

2. Jag är inte skitsnygg och halvmarockan! WHY? :´( Dock samma kiss och bajshumor men det verkar man inte komma lika långt på!? Återigen, WHY?

 

3. Jag är inte Asiat, typ 1.50 lång och jag skulle få krupp av alla små rosa och bara hysteriska grejer. Gah. Är alla asiater lika hysteriska eller är det bara en sån där fördom?

 

4. Kristendomen och kristna är inte så hemskt skojiga att driva med.

 

5. Jag är inte tillsammans med The challenge boy, eller är det egentligen the challenged boy?! Och jag kan inte påstå att detta sänker min livskvalitet märkvärt.

 

Tack för mig...

 

Update: Glömde att skriva att detta är alltså ironi och humor. Glömde att alla ska ta allt så förbannat bokstavligt på internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback