Min nya vän titthålet

I min gamla trappuppgång var det öken, det mest spännande som hände var ner gubben i lägenheten bredvid gick ut på sin dagliga promenad. Men här damer o herrar händer det grejer, jag (patetisk som människa) springer som en iller (helt ok liknelse tycker jag) fram till titthålet och spejar så fort jag hör ett ljud. Alldeles nyss fick jag underhållningen av ett par som skulle stoppa in något stort i hissen. Ville inte öppna och titta vad det var så nu får jag nyfiket gå och tänka på vad det var för spännande dom skulle ha ner i hissen. I vilket fall var tjejen inte speciellt glad märkte jag. Så roande vardag har jag. Om ni vill är ni varmt välkomna att komma till mig och ha titthålsbio. Jag garanterar inte några roliga händelser. 20 kr! Ring o boka!

Kommentarer
Postat av: Anna U

Hahaha! Jag vet (lite pinsamt nog sådär) av egen erfarenhet att kika genom titthål kan vara mycket underhållande ;P Du kanske dock är lite mer extrem än mig :P hah!

2010-09-02 @ 21:21:47
Postat av: Johanna Malm

haha ja men då kan vi stå o titta tillsammans så kanske vi känner oss mindre nördiga, eller mer kanske? :D haha

2010-09-02 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback