En halvmil låter mycket längre än 5 km!

Vågade inte riktigt ge mig ut o springa igen idag då jag bara går och väntar på smällen som ska komma när man bara börjar tokköra efter att inte ha rört på sig alls på flera år. Överbelastningar, inflammation i benhinnor o.s.v. Så jag tänkte, jag tar en liten skön promenad. Dock blir jag lite manisk och den lilla mysiga promenaden blev en 5 km/55 min powerwalk. Nyss hemkommen svettig och blöt efter regnet ska jag stoppa i mig något att äta och sedan hoppa in i duschen!

Ikväll smäller det äntligen, som jag väntat, Sverige - Ukraina (eller Ukraina - Sverige om vi ska vara helt korrekta). Helst skulle jag ladda upp med massa godsaker men det får bli nyttig fotbollstittning. Hoppas såklart att Sverige vinner!


Dåligt med bilder än så länge i bloggen men jag är inte så där sjuukt glamourig när jag är ute o rör på mig så jag vill inte lägga ut bilder när jag är fet i håret, svettig och knallröd i fejjan! Men jag får fota annat helt enkelt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback