Serieberoende!

SPOILERVARNING!!!!! (tror jag?) om inte Greys Anatomy visas samtidigt i Sverige som i USA?
 
 
 
Shit,.. jag älskar serier, har seriös abstinens! Men snart börjar det igen! Rent spontant blev jag lite besviken på senaste Grey's säsongen,.. allting va bra, dom hade kört 8 säsonger. Alla skulle åt olika håll och det kändes som ett fantistiskt slut på en fantastisk serie,. Den är speciell för mig eftersom jag och David också har följt den sen vi började träffas. Men, nej istället (och jag var sååå säker på att det skulle hända) sitter jag där och tänker planhelvetet kommer att krascha. Och visst fan gör det de!
 
Nu blev det mycket svordomar men jag blir lite upprörd, men inte är det väl helt fel att vi får mysa till Grey's ett tag till! Jag tittar ju såklart inte bara på Grey's anatomy. Nej, jag har ett worddokument med alla mina serier som jag följer så att jag inte ska glömma bort att titta på dom. Skadad? Nej!
 
Några av dom: 90210, The good wife, Cougar Town, Private Practice, GG, Blue bloods, Body of proof, Pretty Little Liars, Suburgatory, Hart of Dixie, America's next top model,...... Kan ni se problemet? Mitt liv går åt att titta på serier!
 
Nu väntar jag bara på att Chuck o Blair ska få varandra till slut! KOM IGEN RÅ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback