Nyligen hemkommen

Kom hem från Irland i fredags och sedan har det bara varit jobb hela helgen! Snorar och snörvlar med en igentäppt hals och hostar mig igenom nätterna. Var väl väntad efter en hetsig jul med mycket jobb och så har vi ju faktiskt ränt runt i Dublin i vind o kyla men även sol och värme!
 
Har haft det helt fantastiskt och sett en massa häftiga saker. Resesällskapet var fantastiskt och irländarna är faktiskt så trevliga som det påstås. Dom ber alltid om ursäkt även om det var de facto jag som stod mitt i vägen. Det gillas!
 
Nu väntar verkligheten och därför ska jag attackera sängen om bara några minuter efter att ha skrivit klart det här.
 
 
Älskar blogg.se nya funktion att man kan importera sina bilder från instagram! Amazeballz!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback